My Photo
Name:
Location: malacca, klebang, Malaysia

Family is very important i LOVE my Mum i LOVE my Brother oso LOVE my Friends Promise Me That U'll Never Give Up No Matter How Hopeless

Thursday, June 3, 2010

昨晚&今天的事

昨晚早知道不要將早回!媽的在吃飯時間我三哥跟我找事吵!超不爽
吊他的!然後和我四哥跑去office上網
夠闲的咯!在那裡一個小時半。。唉~~
我四哥更加好笑!講今天要上怡保害我爽到一下!
那裡知道又講不要去了~失望!!!
現在坐在電腦前面等我哥去買巴士票上怡保
最好是買到咯
超想去怡保
不要呆在這個家!
夠煩!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home